business wisdom

Business Wisdom: Ένεπνευσε τους υπαλλήλους σου.

Πολλοί υφίστανται εξουθενώσεις, αλλά ως εργοδότης ή διευθυντής, είναι δουλειά σας να κάνετε τους υπαλλήλους αισθάνονται ανανεωμένοι στην εργασία τους με νέα εργασία ή έργο.

Τα σημάδια ενός αποθαρρυνμένου υπαλλήλου περιλαμβάνουν:

  • Έλλειψη ενέργειας
  • Κακή προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Δεν αναλαμβάνουμε προκλήσεις
  • Κακή απόδοση.

Αν και οι λόγοι για τους οποίους ένας εργαζόμενος αποθαρρύνεται μπορεί να είναι πολλοί και μπορεί να έχουν αναπτυχθεί με την πάροδο των ετών, μπορεί να μην υπάρχει απλή ή γρήγορη λύση στο πρόβλημα, αλλά η προσπάθεια να μάθετε την αιτία του θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε.

Υπάρχουν τέσσερις κύριοι λόγοι για τους οποίους οι εργαζόμενοι μπορούν να αποθαρρύνονται και παρέχει μερικές λύσεις για τον καθένα:

Έλλειψη επικοινωνίας.

Η κακή επικοινωνία είναι ένα κοινό πρόβλημα σε πολλές εταιρείες. Η διατήρηση ανοιχτών γραμμών επικοινωνίας μεταξύ των διευθυντών και των εργαζομένων, έτσι ώστε όλοι να παραμένουν ενήμεροι, είναι κρίσιμης σημασίας. Βεβαιωθείτε ότι οι εργαζόμενοι γνωρίζουν τι συμβαίνει σχετικά με τυχόν μελλοντικούς στόχους ή εξέλιξη για την επιχείρηση. Στους εργαζόμενους αρέσει να ακούν ότι προσπαθούν για κάτι και ότι η δουλειά που κάνουν έχει σημασία. Η παρουσίαση σαφών στόχων και η εξήγηση τους για την εκπλήρωσή τους μπορεί να βοηθήσει τους εργαζόμενους να ξαναβρούν το πάθος για τη δουλειά τους.

Έλλειψη αναγνώρισης.

Σε όλους αρέσει να αναγνωρίζονται για τη δουλειά τους όταν έχουν υπερβεί και πέρα ​​από το κανονικό καθήκον. Είτε κυκλοφόρησε ένα email στην επιχείρηση σχετικά με τα επιτεύγματα του υπαλλήλου ή πάρτε αυτό το άτομο στην άκρη σε μια προσωπική συνάντηση για να επαινέσετε τη δουλειά του/της. Αυτή η αναγνώριση δίνει στους εργαζομένους μεγάλη ώθηση ηθικού.

Έλλειψη στόχου.

Το να μην έχεις τίποτα για να προσπαθήσεις είναι ένα σοβαρό πρόβλημα κινήτρων. Αντίθετα, προσπαθήστε να εμπνεύσετε έναν υγιή ανταγωνισμό. Η προσφορά ανταμοιβών ή κινήτρων ως μέρος του διαγωνισμού είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρακινήσετε εκ νέου τους υπαλλήλους. Καθορίστε ένα σαφές σύνολο στόχων για την κοινότητα και ειδοποιήστε τους υπαλλήλους. Για παράδειγμα, για τους κορυφαίους πωλητές και τις πιθανές ανταμοιβές για να δημιουργήσετε buzz. Εάν μπορείτε να κάνετε τους υπαλλήλους να μιλούν και να ενθουσιάζονται γι’ αυτό, θα δημιουργήσετε μια θετική ατμόσφαιρα και θα τους κάνει πιο χαρούμενους.

Ανία.

Δώστε στους υπαλλήλους σας καθήκοντα που τους ενδιαφέρουν. Μάθετε αν υπάρχει κάτι που θα ήθελαν να δοκιμάσουν και εάν μπορείτε να βρείτε το κατάλληλο έργο για αυτούς, μπορεί να εκπλαγείτε από τα αποτελέσματα. Μπορεί να θέλουν να μάθουν μια νέα δεξιότητα ή ακόμα και να δοκιμάσουν ένα έργο σε διαφορετικό τμήμα. Κάντε μια συζήτηση με τους υπαλλήλους σας σχετικά με τα ενδιαφέροντά τους. Μπορεί να έχουν ένα κρυφό σύνολο δεξιοτήτων που θα μπορούσε να αποδειχθεί πολύτιμο.

 

Διαβάστε επίσης το άρθρο