Η BMW iX μαζί με ‘Zeus & Hera’

Το Super Bowl είναι το αποκορύφωμα του ημερολογίου του αμερικανικού ποδοσφαίρου. Αυτό το Σαββατοκύριακο οι Cincinnati Bengals και οι Los Angeles Rams αγωνίστηκαν για το πιο πολυπόθητο έπαθλο του NFL. Με εκατομμύρια θεατές να παρακολουθούν, τα διαφημιστικά διαλείμματα είναι απίστευτα προσοδοφόρα. Έτσι οι επωνυμίες πρέπει να πληρώσουν ένα τεράστιο ποσό χρημάτων για να προβάλουν τα προϊόντα τους. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν θέλουν ποτέ να χάνουν, επομένως δημιουργούν καμπάνιες που ελπίζουν ότι θα βραβεύσουν τους αγοραστές μακριά από τους ανταγωνιστές. Εδώ είναι η διαφήμιση της BMW για το Super Bowl LVI.

Αυτή η διαφήμιση βλέπει τον Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ και τη Σάλμα Χάγιεκ να απαντούν στο παλιό ερώτημα. Πώς ακριβώς θα περνούσε τη σύνταξή του ένα ζευγάρι Ελλήνων θεών; Προφανώς βαρεμένοι από τον Όλυμπο, μετακομίζουν στο Παλμ Σπρινγκς και γρήγορα βαριούνται  τη ζωή ενός απλού ανθρώπου. Ευτυχώς, έρχεται ένα «pick-me-up» με τη μορφή του BMW iX, κάτι που είναι λογικό λαμβάνοντας υπόψη τις δυνάμεις του Δία να ανάγει ηλεκτρισμό. Το μόνο που χρειάζεται τώρα είναι η Αφροδίτη – η Ελληνίδα θεά της ομορφιάς – να ρίξει μια ματιά στο μπροστινό στυλ της BMW και θα είμαστε έτοιμοι.

 

Tags: