Μία γρήγορη συζήτηση με πελάτη!

Τις τελευταίες μέρες αφιερώνω περισσότερο χρόνο στο πρατηριο μας στην Πατρών Αθηνών 40. Εκεί πρωτοξεκίνησα να εφαρμόζω τις γνώσεις μου στο leadership, motivation και στο management.

Καθώς λοιπόν έβαζα 100ρα σε έναν πελάτη, αυτός με αναγνωρίζει και με ρωτάει αν είμαι γιος του Τάσου. Καθόλου περίεργη ερώτηση αφού είμαστε ολόιδιοι. Η απάντηση ήταν καταφατική και τότε μου είπε. “Υπάρχει μεγάλο ομαδικό πνεύμα και συναδελφικότητα στο πρατήριο. Τα παιδιά είναι πάντα χαμογελαστά και εξυπηρετούν με ευγένεια.”

Και εκεί είναι που νιώθεις ότι η μέρα θα πάει καλά. Να αναγνωρίζεται ο κόπος της χρόνιας επαφής με το προσωπικό και η σωστή επιλογή προσωπικού. Και φυσικά ένα περιβάλλον που αφήνει τα άτομα να εξελιχτούν και να αναδείξουν τα δικά τους ταλέντα και τις δυνατότητες τους.

Η κουλτούρα μας στηρίζεται στην εξυπηρέτηση του πελάτη καθώς αυτός είναι που ορίζει την κατεύθυνση που πρέπει να πάρουμε σαν ομάδα. Φτιάχνοντας τις σωστές ομάδες, μπορούμε να επιτύχουμε πολλά. Και από την προσωπικότητα του καθένα βοηθάμε τον όμιλο μας να συνεχίζει να πηγαίνει μπροστά!

Σας ευχαριστούμε που μας στηρίζετε!

Σας ευχαριστούμε που μας επιλέγετε!