
02 Μάι Οι 3 κορυφαίοι λόγοι για τους οποίους οι καταναλωτές διαβάζουν blog το 2020!
Σε αυτήν την ανάρτηση Blog, θα σας καθοδηγήσω στους τρεις πρώτους λόγους για τους οποίους ο γενικός καταναλωτής οδηγεί να διαβάσει Blog. Θα σας δείξω επίσης πώς να δημιουργήσετε περιεχόμενο Blog που ικανοποιεί τις ανάγκες του αναγνώστη σας, ενώ ταυτόχρονα διαδίδετε διακριτικά την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας.
1. Οι άνθρωποι διαβάζουν blog για να μάθουν κάτι νέο.
Μέχρι στιγμής, ο πιο συνηθισμένος λόγος που οι άνθρωποι θα διαβάσουν μια ανάρτηση blog είναι να μάθουν κάτι νέο. Αυτό το αποτέλεσμα δεν με εκπλήσσει καθόλου.
Γιατί; Οι αναρτήσεις που περιλαμβάνουν οδηγούς, βήμα προς βήμα διαδικασίες, βίντεο εκμάθησης ή γρήγορα γεγονότα κερδίζουν συχνά μεγάλο αριθμό επισκεψιμότητας αναζήτησης. Αυτό συμβαίνει επειδή οι άνθρωποι αναζητούν οδηγίες για το πώς να κάνουν πράγματα στο Google κάθε μέρα.
2. Οι άνθρωποι διαβάζουν blog για διασκέδαση.
Ενώ οι άνθρωποι λαχταρούν τη γνώση, τους αρέσει επίσης να διασκεδάζονται. Κάθε μέρα, οι άνθρωποι μπορεί να διαβάζουν blog που λένε ενδιαφέρουσες ιστορίες, να τους κάνουν να γελούν.
Όμως, ως επαγγελματίας blogger, μπορεί να αναρωτιέστε: “Πώς μπορώ να διασκεδάσω τους αναγνώστες μου διατηρώντας παράλληλα το blog μου επαγγελματικό;”
Η αλήθεια είναι ότι, όταν σκέφτεστε δημιουργικά, υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να διασκεδάσετε το κοινό σας, ενώ εξακολουθείτε να διατηρείτε την επωνυμία σας.
3. Οι άνθρωποι διαβάζουν blog για να μάθουν σχετικά με τις τάσεις που σχετίζονται με τη βιομηχανία εργασίας τους.
Παρόλο που οι άνθρωποι μπορεί να μην ενδιαφέρονται να διαβάσουν blog που συζητούν συγκεκριμένα το προϊόν ή την επωνυμία σας, θα μπορούσαν να ενδιαφερθούν περισσότερο για ένα blog που αναφέρεται σε μια βιομηχανία με την οποία σχετίζεται το προϊόν σας.
Ενώ το αποτέλεσμα της δημοσκόπησης που σημειώθηκε στην εισαγωγή προήλθε από γενικούς καταναλωτές με μικτό επαγγελματικό υπόβαθρο, είναι πιθανό εκείνοι στο εργατικό δυναμικό να διαβάσουν ένα blog αν τους εκπαιδεύσει ή τους παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για τη βιομηχανία τους.