04 Νοέ Ομιλίες TED που πρέπει να παρακολουθήσει κάθε επαγγελματίας πωλήσεων
Τα εξαιρετικά τμήματα πωλήσεων παρακινούν τους υπαλλήλους τους με κίνητρα, διαγωνισμούς και ειλικρινείς συζητήσεις. Το TED Talks, που προβάλλεται τακτικά από εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο, φέρνει στο τραπέζι πολύτιμες νέες προοπτικές. Ακολουθούν πολύτιμες ομιλίες TED από ειδικούς από διάφορες βιομηχανίες για να ξεκινήσετε τη μέρα σας.
1. Hrishikesh Hirway: Τι ανακαλύπτεις όταν ακούς πραγματικά
Μέρος του να είσαι εξαιρετικός πωλητής είναι να ακούς τους πελάτες σου. Όταν αφιερώνετε χρόνο για να ακούσετε τον πελάτη σας, μπορείτε να εντοπίσετε νέους τρόπους με τους οποίους το προϊόν ή η υπηρεσία σας μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση των προβλημάτων τους. Σε αυτήν την Ομιλία TED, ο Hrishikesh Hirway τονίζει βασικές πτυχές του τι μπορείτε να ανακαλύψετε για ένα άτομο όταν ακούτε ενεργά.
2. Christina Costa: How Gratitude Revives Your Brain
Η Κόστα, ένας επιζών από καρκίνο και ψυχολόγος, πιστεύει ότι η ευγνωμοσύνη οδηγεί στην ανθεκτικότητα. Στην ομιλία της στο TED, εξηγεί το ταξίδι της με έναν όγκο στον εγκέφαλο και πώς η άσκηση της ευγνωμοσύνης βοήθησε να αλλάξει την οπτική της για την πρόγνωσή της.
Οι πωλητές δεν είναι ξένοι στο άγχος, τις κολλώδεις καταστάσεις και μερικές φορές λιγότερο από τις ιδανικές συνθήκες που αφήνουν λίγα περιθώρια για ευγνωμοσύνη. Η Costa συνιστά να βρίσκετε ευγνωμοσύνη σε κάθε περίπτωση για να βοηθήσετε στην οικοδόμηση ανθεκτικότητας — είτε στη ζωή είτε στη δουλειά σας.
«Υπάρχουν πολλά θετικά ψυχολογικά και κοινωνικά αποτελέσματα ευγνωμοσύνης, όπως η αύξηση της ευτυχίας, η μείωση της κατάθλιψης, η ύπαρξη ισχυρότερων σχέσεων και η εμπειρία θετικών συναισθημάτων».
«Γενικά, όσο περισσότερο κάνουμε κάτι, τόσο πιο εύκολο γίνεται».
«Ασκώντας την ευγνωμοσύνη, μπορούμε να επανασυνδέσουμε τον εγκέφαλό μας για να μας βοηθήσει να χτίσουμε αντίσταση».
3. Warren Valdmanis: Τι κάνει μια δουλειά «καλή» – και η περίπτωση για επένδυση σε ανθρώπους
Ως πωλητής ή επικεφαλής τμήματος, γνωρίζετε ότι υπάρχει πάντα περιθώριο βελτίωσης. Ο τίτλος του TED Talk του Warren Valdmanis, «What Makes a Job ‘Good’» τα λέει όλα. Μία από τις κρίσιμες πτυχές της βελτίωσης είναι η κατάλληλη εκπαίδευση. Αλλά αυτό είναι μόνο ένα πράγμα που κάνει μια δουλειά «καλή». Πάρτε τα μαθήματα από την ομιλία του Valdmanis και εφαρμόστε τα την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να παρακινήσετε ή να εκπαιδεύσετε την ομάδα πωλήσεών σας.
Μια καλή δουλειά είναι όταν ένας εργάτης τυγχάνει δίκαιης μεταχείρισης. δύο, έχει ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον τρία, αισθάνεται ψυχολογικά ασφαλής και τέσσερα, έχει έναν σκοπό».
4. Ashley M. Grice: The Power of Purpose in Business
Οι πωλητές είναι ηγέτες. Είναι πείθοντες που συχνά εργάζονται σε περιβάλλον με γρήγορο ρυθμό. Δυστυχώς, σε περιβάλλοντα με γρήγορους ρυθμούς, θα προκύψουν προβλήματα. Όμως, το πώς ένας πωλητής χειρίζεται τις συγκρούσεις κάνει τη διαφορά σε μια πώληση ή μια απώλεια.
Η οραματιστής της ηγεσίας Anne Morriss συνιστά πέντε απλά βήματα για να ξεπεράσετε οποιοδήποτε πρόβλημα στην εργασία.
«Αλλά ο σκοπός είναι το «γιατί» σου. Βρίσκεται στη διασταύρωση του ποιος είσαι στα καλύτερά σου και του ρόλου στον κόσμο που πρόκειται να παίξεις».
«Ο σκοπός που έχει τις ρίζες του στο ήθος σας, είναι διακριτικός για την επωνυμία σας, έχει νόημα για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και συνάδει με τις αξίες σας είναι αυθεντικός».
«Όταν ο σκοπός ανασκάπτεται και εκτελείται από όροφο σε όροφο καταστήματος, όσοι βρίσκονται στον όροφο του καταστήματος κατανοούν ότι η δουλειά τους έχει σημασία και πώς προσθέτει στη συνολική αξία για την εταιρεία».
5. Kevin Kelly: The Future Will Be Shaped by Optimists
Αυτό είναι ένα γεγονός που γνωρίζουν οι κοινωνικοί επιστήμονες, αλλά οι περισσότεροι μάνατζερ δεν το γνωρίζουν: Τα προβλήματα δεν εμποδίζουν πάντα την πρόοδο. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο συντάκτης και συγγραφέας Kevin Kelly αναλύει την ουσία της αισιοδοξίας που μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε πιο θετικές συνήθειες πωλήσεων.
«Η πίστη ότι το να συμβεί κάτι αδύνατο είναι αυτό που έχει διαμορφώσει το μέλλον μας μέχρι στιγμής».
Αν θέλετε να διαβάσετε παρόμοια άρθρα δείτε εδώ