
12 Μαρ Όταν δεν ακούς τον νέo – DPF Filter
Πάω να φέρω ένα ανταλλακτικό από τα Κτελ το όποιο ήρθε από την Θεσσαλονίκη. Φίλτρο DPF ήταν και αμέσως σκέφτηκα κάποιος θα ταλαιπωρήθηκε. Το αφήνω στο συνεργείο μας και εκεί περιμένει ένας παλιός πελάτης που εξυπηρετούμε τα τελευταία 30 χρόνια περίπου. Τον θυμάμαι που με πείραζε όταν του καθάριζα τα τζάμια του αυτοκίνητου από τα 7.
Καθώς αφήνω το ανταλλακτικό έρχεται και μου μιλεί. Κατάλαβα ότι αυτός ήταν ο «δύστυχος» από αυτήν την ιστορία αλλά και παράλληλα αυτός ήταν που είχα συμβουλέψει για μετατροπή υγραερίου. Τώρα θα αναρωτιέστε τι σχέση έχει το φίλτρο DPF με το υγραέριο.
Ο κύριος Αχιλλέας Κ., ειχε ένα Honda Civic ’07 με 148.000 χλ.μ. όταν μας επισκέφτηκε για να ρωτήσει για μετατροπή υγραέριο μιας και έκανε πολλά χιλιόμετρα. Πανω από 250 την εβδομάδα και ήθελε να ρίξει το κόστος. Σε μια γρήγορη συζήτηση που είχαμε μου εξέφρασε το δίλημμα στο αν είναι καλύτερο να πάρει πετρέλαιο ή να κάνει μετατροπή το αυτοκίνητο του σε υγραέριο.
Και του είχα πει ότι το θέμα του καταλήγει σε μονόδρομο και το υγραέριο είναι η καλύτερη λύση. Αυτός βεβαία τονίζοντας ότι είμαι μικρός και ότι δεν έχω γνώσεις ήθελε να συμφωνήσω μαζί του. Κατέληξε λοιπόν στο να πάρει ένα άλλο άγνωστο αμάξι, μιας και δεν ήξερε την χρήση και την συντήρηση που είχε δεχτεί με την πεποίθηση ότι θα εχει χαμηλότερα έξοδα μετακίνησης και συντήρηση.
Το αποτέλεσμα ήταν λόγο της περίεργης χρήσης του φίλτρου DPF, το φίλτρο να βουλώσει και να μην δέχεται καθαρισμό αλλά μόνο αλλαγή. Το κόστος ξεπέρασε 1100 ευρώ και η ελάχιστη οικονομία βούλιαξε από το τεράστιο σέρβις.
Εδώ λοιπόν, έρχεται η στιγμή να αναφέρω αυτό που είχα συμβουλέψει και τον κύριο Αχιλλέα. Αυτό είναι πως, είναι προτιμότερο να έχεις ένα αμάξι για το οποίο κατέχεις όλες τις απαραίτητες γνώσεις και να φροντίσεις για ένα καλό σέρβις και μετατροπή σε υγραεριο, παρά να το πουλήσεις για να πάρεις ένα άλλο που διαθέτει πετρέλαιο.
Η επιτυχία μας οφείλετε στο ότι λύνουμε τα προβλήματα των πελατών μας με σωστή εξυπηρέτηση και προσαρμοσμένες λύσεις.