Σκέφτεστε έκπτωση στις πωλήσεις; Εδώ είναι τι πρέπει να γνωρίζετε

Όλοι αγαπούν μια συμφωνία – ή το κάνουν;

Η μείωση των τιμών – επίσης γνωστή ως εφαρμογή έκπτωσης πωλήσεων – μπορεί να φαίνεται σαν ένας σίγουρος τρόπος να γυρίσετε το κεφάλι και να δημιουργήσετε ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας, και σε πολλές περιπτώσεις, μπορεί να κάνει ακριβώς αυτό. Υπάρχουν όμως πολλά επίπεδα και δυνητικά αρνητικές επιπτώσεις που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την προσφορά ενός.

Οι εκπτώσεις μπορούν συχνά να πάνε με κάθε τρόπο, ανάλογα με το πόσο καλά δομημένες, έγκαιρες και δραστικές είναι. Έτσι, αν σκέφτεστε να εφαρμόσετε ένα, είναι σημαντικό να έχετε μια αυστηρή αντίληψη για την ιδέα και να κατανοήσετε τα προνόμια και τις παγίδες της πρακτικής.

Εδώ, θα έχουμε μια πιο σταθερή εικόνα για το τι είναι μια έκπτωση στις πωλήσεις και ορισμένες οδηγίες για το πότε είναι κατάλληλες να εφαρμοστούν.

Γιατί να προσφέρετε έκπτωση στις πωλήσεις

  • Μπορεί να αυξήσει γρήγορα τις πωλήσεις.
  • Είναι ένας καλός τρόπος για να μετακινήσετε υπερβολικό ή ξεπερασμένο απόθεμα.
  • Μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ζήτηση για ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία.
  • Μπορείτε να προσελκύσετε νέους πελάτες.
  • Μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε τη φήμη σας με συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία.

Γιατί να μην προσφέρετε έκπτωση στις πωλήσεις

  • Προβάλλει έλλειψη εμπιστοσύνης.
  • Θέτει ένα κακό προηγούμενο.
  • Καθορίζει χαμηλότερη αντιληπτή τιμή για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
  • Μπορείτε να απογειωθείτε ως αναξιόπιστοι.
  • Μειώνει τα κέρδη σας και μπορεί να εξαντλήσει την ομάδα πωλήσεών σας.